tisdag 19 juni 2012

Shaa bloggen

Har nu som lovat laddat upp andra bloggfilmen, gå in på fliken bloggfilmer och checka där! Annars gå in på youtube och sök på "Panikgalen" om ni ska vara dryga som fan :)

Idag har jag vart på arbetsförmedlingen och suttit och lyssnat på en dator som berättat för mig hur man får jobb, men jag var så chockad att datorn kunde prata så jag lyssnade inte. 

Sen fick jag vänta i 6 timmar på att en kille skulle hämta mig i ett rum där jag satt och lyssnade på rix fm (var tvungen eftersom det var bara högtalare i taket, jag försökte leta mig till djävulsapparaten(Radion(omg parenteseption)) men hittade den inte.. det var mitt egna helvete) och sen skulle han kolla på mina betyg och skriva 3 rader sen fick jag gå.. förlåt ifall det var förrvirande men jag citerar filmen "The room" "Thats meee"

Hoppas ni checkar bloggfilmen iallafall och att ni tycker den är bitterljuv!

Stay galen or get panik

/jesper <3 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hehe, han tittade på https://www.twitch.tv/panikgalen :)
    Hälsningar Luci på https://anyflirts.com.

    SvaraRadera