onsdag 13 juni 2012

I'm back mf:ers

Tjena bloggen


vet att det var ett tag sen jag skrev sist (ungefär 17 år, 3 månader och 25 dagar sen) men nu har jag tagit studenten och är arbetslös(fri) så jag tänkte att jag tar upp bloggen igen eftersom jag inte kommer ha så mycket att göra under dagarna (förutom att slå barn och skrika osv)

Jag kommer göra lite ändringar här på bloggen, tex bannern osv för att jag älskar mode och bannern som jag har är så 2011 lol måste hålla mig uppdaterad ofc (xD? =nej) Jag hatar xD.. xD är den värsta minen man kan skriva i världen, när fan gör man den minen liksom - - -> xD vad sägs som ALDRIG?! om man inte har stora problem och gillar att se ut som en efterbliven brödrost. Jag skall uppfostra en armé utav söner och tillsammans ska vi stoppa xD, sen får jag massa barnbidrag också (jag har inget att förlora).

Lägger upp ny blogg film strax också!
(Har en liten överraskning också <3)

Stay galen or get panik
/Jesper <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar