onsdag 26 oktober 2011

Tjo Tjo Bloggen

Har haft ganska tufft i skolan sista tiden (skolan kan dra åt, ni vet vart <3)(..Helvete för er som inte fatta)
Hade prov idag, ska vara klar med massa jävla noter imorgon och ett till prov på fredag, sen har jag 2 prov efter lovet.. <3<3<3<3


Var nyss ute och sprang runt lite random i skogen för att hålla mig panik galen, det var mörkt som fan och mötte någon tjock skön snubbe som var ute och gick igenom den mörka skogen, min första tanke var att han var bara ute för att motionera å vara skön, men nu förstår jag att han har styckat någon dryg jävel och begravt påsarna som kroppsdelarna ligger i :)


Kommer nog ut en till blogg film snart så ni får hålla er uppdaterade som vanligt, ska försöka hålla mig lika galen som vanligt!


Vi hörs


Puss på er <3
/Jesper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar